Büyük Umutlar-Charles Dickens(Spoiler içerebilir )
Büyük umutlar, büyük hayaller,büyük hayalkırıklıkları,büyük acılar ,büyük önyargılar ..
İçinde bulunduğumuz hayatın bize ait olmadığını düşünürsek ne yaparız ? Çok çalışıp bunun için uğraş mı veririz yoksa bir anda başımıza talih kuşunun konup hayatımızı değiştirmesini mi ?Bir anda haketmediğimiz bir konuma gelince hayatımıza ne olur? Mutlu mu oluruz yoksa bir anda elde edilen şeyin değeri değersizleşir mi gitgide Bocalama dönemi başlar ve hatalar yaparız.Eskiye özlem ise artar .Eski hayatım iyiydi mutluydum en azından dersin .. Sebebi en iyi bildiğin hayatın eskisi olmasıdır.Bunu anlamak zaman alır ve anlarsın sonunda. İşte o an elde etmek istediğin şeyler uğruna suç işleyebilecekken hiçbir şeyi kabul etmeyip geri tepersin.Bu alçakgönüllülük,iyi niyetlilik saflık yada aptallik değildir.Bu hayatı,insanı anlamaktır sadece .Kitabı okurken hissettiğim ve kendi penceremden yazılan inceleme Herkesin okuması gereken bir kitap İyi okumalar .