"Yanımda değilken sana karşı öfkeleniyorum Lev Nikolayeviç. Seni görmediğim bu üç ay süresince her dakika kızdım sana. Aklımdan seni zehirlemek bile geçti. Şimdi bir çeyrektir yanımdasın, hiç öfkem kalmadı sana karşı, eskisi gibi seviyorum."
"Ya ölmezsem! Ya tekrar yaşamaya başlarsam! Upuzun bir hayat olursa önümde! Her dakikasıyla benim olan bir hayat... Her dakikasını yüzyıl yapardım, bir anını boşa harcamazdım, her dakikasını hesaplı kullanırdım, bir dakikasının bile değerini bilirdim!"