Çoktandır aklıma takılan bir şey var: Niçin insanların en iyisi bile sürekli olarak başkalarından bir şey saklıyormuş gibi durur ve susar? Sözlerimizi tartarak konuştuktan sonra niçin karşımızdakine içimizi dökmemeli? Herkes olduğundan sert görünmek istiyor. Duygularını kolayca açıklarsa küçülecekmiş gibi bir kuşku var.
"Her şeyi birden anlamak mümkün mü? Sonuca ulaşmak için başlangıçta zaten her şeye akıl erdirememiş olmak gerek. Çabucak anlamak peşinde olursak, zaten çok şeyi gereği gibi anlayamamış olacağız."