'Bizim için evren Tanrı'ya taptığımız tapınaktır. Onun gücünü, her türlü saygısızlığından arınmış bu yüce ve bakir doğanın ortasında hissederiz. Dolayısıyla, dua edebilmek için göle gidelim. Burada, bu insan ve günah kaynayan diyarda, Tanrı'yı yadsıyan ya da yaralayan medeniyetin ortasında, rahatsız, tedirgin ve hüzünlü olacağımı hissediyorum. Oysa neşe içinde, alnım açık, gözlerim göğe çakılı ölmek istiyorum.'