Eylül

Eylül
@eylullatesoglu
BANA DM ATMAYIN Raf: eylullatesoglu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
nerde kalmalı
birçok mevsim yaşadım kıyıdan başka bir yüz yakışmıyor yaza hem ne iyi gelir söyleyin bizi sıkıştıran betona .... -ama neden bir ben miyim bir beni mi sıkıştırıyor ev, söyleyin! .... hiçbir sızı adımla başlamıyordu, gücendim
Sayfa 23·Kitabı okudu
Şiir
eski pist şarlatanı
az daha eğri dursam öleceğim .... gölgesiyim eşyanın, kırığım, sallanıyorum tozum alınmamış ne vakittir evdeyim .... balkonu Sibel' den uzak yapan kim alışamadım bu yüksekliğe, irkiliyorum, atlayasım var tutmayın ellerimden, elleriniz kaba, incinir düşüşüm ilk niyetlenmiştim, rüyamı alıp tek, gidecektim .... yazısız bir kuralıdır dönmek döndüm acıma .... bir çığlık olsam da gidemem o uzağa, acemiyim gidemedim hiç çalkalayıp durdum kendimi birkaç aşk artığından başka neyim sanki! adımı yazma artık deftere, seni anmak dışında bir şey çıkmaz elimden .... bir acayip inilti, boşluk canımı sıkıyor gülüşüm fotoğrafta durgun su .... kimse sinmyor mu canıma ne
Sayfa 20·Kitabı okudu
Şiir
her yol bir gecikmişliğe gider
uyumak hep zordu, sancıydı çünkü bilmiyorum ne istenir yataktan niçin sadece kışın sokulur göğüsüme ellerim çok gördüm dünyayı artık ölmeliyim -bedenime uzun uzun tutmayın ışığı çelimsiz bir tanrı var koynumda inancınız sarsılır ben iyiyim aslında! bir fotoğrafta bile yer almışlığım var ....... dünyayı yeterince gördüm, kapkara kesildi karda yuvarlanmaya doymayan çocuğun burnu kadar kırmızı kalbim
Sayfa 16·Kitabı okudu
Şiir
"Tek başına bir odada derin bir hayat yaşadığını sanmak mıdır mutluluk? Yoksa cemaatle, herkesle aynı şeylere inanarak, inanıyormuş gibi yaparak rahat bir hayat yaşamak mı? Herkesle uyum içinde yaşar gibi gözükürken, bir yandan da kimsenin görmediği bir yerde, gizlice yazı yazmak mutluluk mudur aslında, mutsuzluk mu?"
Sayfa 15·Kitabı okudu