Zalim bir kader tarafından yenilmiş, harap düşürülmüş ve ezilmiş hissediyordum kendimi. Beni bu sapa yere bırakmış, tek bir destek, tek bir yol gösterenim olmadan bir başıma mücadele etmek zorunda bırakmıştı hayat. İnanılması güç zorluklara katlanmak zorunda kalıyorum.
İçeriği çok zengin bir kitap, okuduktan sonra aynı kişi olmayacağınızın garantisini verebilirim. Tarih profesörü olan yazarın alanının dışında bu yetkinlikte bir eser vermesi ise herkesce takdir görmeyi hâk ediyor. Ben ilerleyen yıllarda tekrar okuyacağım, size de iyi okumalar!