Ezgi

Ezgi
@ezg89
Instagram @ezgiilegezokuye
“Yaşamak denilen şey çok tuhaf, diye düşünür gülmesi biterken. Bazı olaylar geçtikten sonra bile, insan yiyor, içiyor, tuvalet ihtiyacını görüyor, yıkanıyor ve yaşamaya devam ediyor. Hatta kimi zaman kahkahalarla gülüyor.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ezgi

, bir kitap okudu
6/10
·108 syf.·
43 günde okudu
·
2025 4. kitabı
Jack London
7.9/10 · 43,3bin okunma

Ezgi

, bir kitap okudu
9/10
·112 syf.·
9 saatte okudu
·
Okunma: 05 Nisan 2025 23:39
·
2025 3. kitabı
Gabriel Garcia Marquez
7.4/10 · 95,5bin okunma
… benim iyiden iyiye keçileri kaçırdığıma hükmettiğinin farkındaydım, çünkü ona cehenneme inandığımı ve benim gibi ölümden sonra yaşama inanmayanların öldükten sonraki cehennemi kaçıracakları için ölmeden önce cehennemde yaşamak zorunda olduklarını ve kim neye inanıyorsa öldüğü zaman başına onun geleceğini söylemiştim.