Erkek arkadaşın olursa tırnaklarını boyayabilir. Küpe takabilir. Crop giyebilir. Önemli olan hangi küpeyi taktığı. Tırnağını nasıl boyadığı veya crobu nasıl giydiği. Tarzına ve bedenine uydurabiliyorsa severim. Daha önce kadın çizmesi giyen bir erkek arkadaşım olmuştu. Dar bir pantolonla kombin ediyordu. Dar pantolon hiç sevmiyordum. Fiziğine gitmiyordu çünkü hem üstü dar hem de altı dar giyiyordu. Hani düzgün bir kombinasyonu da yapmamıştı. Hoş görünmüyordu. O da bunu ben diyince değiştirmişti. Saçlarını uzun seviyordum. Sorun yüzünün saçları hem uzun hem de tamamen kökten yüzündeki bıyık ve sakal traşlı olduğu için fazla baby face olup cinsiyetinin anlaşılması biraz zor oluyordu. Ayrıca zayıftı boyuna göre. Gözleri de maviydi. Yüzü de zayıftı. Dövmeleri vardı. Sonra sakal ve bıyık bırakıp çok geniş olmayan ama daracık da olmayan bir paça pantolon giymeye başladı. Saçını da kısalttırdı. Öyle ki yanımdaki daha önce kadına benziyor diyen kadınlar bile bu değişime çok şaşırdı. Aslında benim o adama yaptığım en büyük hata olduğu gibi kabul etmeyip tavsiye vermemdi. Ben onu değil, kafamdaki onu seviyordum. Manga ve anime karakteri gibi tipi vardı. Ama şimdi anlıyorum. İnsanın estetik zevkleri oluyormuş. Onu kesinlikle değiştirmek yerine bana uyan birini baştan o zamanlar bulmalıydım.