Ben Kimim?
Evet, yıllar sonra şunu ben de yapıyorum sonunda. Birçok kişi bunu yapmıştı ama ben ilk zümi den görmüştüm. Maalesef bu akımın popüler olduğu zaman yetişemedim ama olsun ben yapayım da hesapta kalsın :) 🤍MBTİ tipim : İNTJ 🤍My Little Pony: Prenses Luna (tam bir divadır kendisi) 🤍Powerpuff Girls: Yani kişil olarak blossom ama favorim Bubbles 🤍Dc: Bumblebee veya Flash 🤍Marvel: Wanda ve Spiderman(Tobey>>) 🤍Ninjago: Nya ve Kai(bunu izleyen var mıı) 🤍Winx: Layla(tüm kızlar bloom için kavga ederken kraliçemi alıp bir köşeye çekilirdim) 🤍Disney Princess: Jasmine 🤍Monster High: Clawdeen (küçükken özellikle koyu tenlileri seviyordum tenim baya beyaz aslında vampir gibiyim de :)) 🤍Hogwarts Binası: Hufflepuff ve Slytherinden ortaya karışık 🤍HOBİLERİM: badminton ve tenis oynamak, kitap okumak, anime dizi ve film izlemek, tuval boyamak özellikle sayılarla boyama yapıyorum, kitap yazmak ✶ yazdığım yaklaşık bi altı yedi kurgu var birkaç yarışmaya da katılmıştım aslında ama olumlu bir sonuç alamamıştım. 🤍 Yabancı Dil: almanca hazırlık okuduğum için b2 seviye bir almanca bilgim var. Onun dışında yine b2 seviyede bir ingilizce bilgim var. Birden fazla yabancı dil çalışanlar bilir ki öğrendiğiniz tüm diller bir yerden sonra birbirine karışır. Mesela ben de bir almanca sınavında yazma kısmının yarısını ingilizce yazmıştım sonra hızlıca silmem gerekmişti😅 🤍 Müzik: çok net olmayan bir müzik zevkim var. Ağırlıklı olarak yabancı müzik dinlesem de türkçede de ezhel ve yanında birkaç popüler şarkıyı dinliyorum. İngilizcede james arthur, lewis capaldi, conan gray, ed sheeran ve halsey ağırlıklı olarak dinliyorum. Yani aslında direkt SAD MUSİC tarzı seviyorum. 🤍 İdol House: Yazmaktan en mutlu olduğum soru falan. Tabii ki Barış
1000Kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Hani sadece kitap seçince bu dedikodular önümüze düşmeyecekti.
Uygulamaya ne zaman girsem kitap okuyamadığımı fark ettim.. 1000Kitap Destek ,akıştaki dedikodular çok dikkatimi çekiyor(meraklı birisiyim malesef) ama Allah aşkına güvenmeyin artık birbirinize arkadaşlar....Yüzünü görmediğiniz insanların neyine güveniyorsunuz? Hadi diyelim o haltı da yediniz yüzünüzü de gösterdiniz(face olabilir, sapık olabilir,manyak olabilir,takıntılı olabilir...yani her şey olabilir) "Güven" hiç tanımadığınız ya da yüzünü birkaç kere gördüğünüz insanlar üzerinden kurulabilecek bir şey değildir, kimseye ders vermek zaten haddim değil ama mantığınız devre dışı galiba burada. ..... bazılarınızın gerçekten yaşı çok küçük lütfen msjlara bakmayın, cevap vermeyin kızçelerim....
Alıntı
When entering marriage, look not at the face, which changes with the seasons, nor the wealth, which can vanish in a night. Look instead at the character, for a virtuous companion is a treasury that never empties. Sokrates
Alıntı
Erkek arkadaşın olursa tırnaklarını boyayabilir. Küpe takabilir. Crop giyebilir. Önemli olan hangi küpeyi taktığı. Tırnağını nasıl boyadığı veya crobu nasıl giydiği. Tarzına ve bedenine uydurabiliyorsa severim. Daha önce kadın çizmesi giyen bir erkek arkadaşım olmuştu. Dar bir pantolonla kombin ediyordu. Dar pantolon hiç sevmiyordum. Fiziğine gitmiyordu çünkü hem üstü dar hem de altı dar giyiyordu. Hani düzgün bir kombinasyonu da yapmamıştı. Hoş görünmüyordu. O da bunu ben diyince değiştirmişti. Saçlarını uzun seviyordum. Sorun yüzünün saçları hem uzun hem de tamamen kökten yüzündeki bıyık ve sakal traşlı olduğu için fazla baby face olup cinsiyetinin anlaşılması biraz zor oluyordu. Ayrıca zayıftı boyuna göre. Gözleri de maviydi. Yüzü de zayıftı. Dövmeleri vardı. Sonra sakal ve bıyık bırakıp çok geniş olmayan ama daracık da olmayan bir paça pantolon giymeye başladı. Saçını da kısalttırdı. Öyle ki yanımdaki daha önce kadına benziyor diyen kadınlar bile bu değişime çok şaşırdı. Aslında benim o adama yaptığım en büyük hata olduğu gibi kabul etmeyip tavsiye vermemdi. Ben onu değil, kafamdaki onu seviyordum. Manga ve anime karakteri gibi tipi vardı. Ama şimdi anlıyorum. İnsanın estetik zevkleri oluyormuş. Onu kesinlikle değiştirmek yerine bana uyan birini baştan o zamanlar bulmalıydım.
1000Kitap
And tell me why does my heart burn When I see your face? (Ve söyle bana yüzünü gördüğümde neden kalbim yanıyor?)