Ask bambaşka bir duygu olmali... Evet, bir kadını aşkla sevmek gerek. Yoksa yaşadım, diyebilir miyim? Çılgınlıkları göze alamadıktan sonra neye yarar? Eger bir kadını gerçekten sevemezsem, Hayri Bey'in yaşına geldiğimde sürekli bir kırgınlık, eksiklik içinde olmaz mıyım?