"...ve farkettim ki dört gözle beklediğim şey tam da oydu...
Konuşurken kafamda canlandırdığımı farkettim.Kendi kendime'şimdi bir daha asla onu göremeyeceğim' ya da 'şimdi bir daha asla onun elini sıkamayacağım'...
Şimdi bir daha asla onu duyamayacağım..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sevgili Dost, Bir şehrin en güvenilir yeri sence neresidir? Şeh rin neresinde kendimizi güvende hissedebilir, mızrak lardan ve oklardan emin olabiliriz? Yalnız paltomuzu değil, zırhımızı ve sadağımızı da bırakacağımız kapı hangisidir? Hangi pencere açıldığında rüzgarı bizi üşüt mez. Hangi merdiven çıkıldığında yormaz kalbimizi?"
"Dün akşam küçük bir gezinti yapmak üzere evden çıkmıştım. Biraz yürümek, yürürken de düşünmek istiyordum. Hareket halindeyken düşünceler de harekete geçiyor. Sana gönderdiğim mektuplar hep yollarda yazılıyor..."