"Artık kimse dinlemiyor. Duvarlarla konuşamıyorum.. Söylemem gereken şeyleri birilerinin duymasını istiyorum sadece."
Alıntı
İnsanlar neden insanlara acı vermek istiyor ? Dünyada yeterince acı yokmuş gibi, illa insanları öyle şeylerle rahatsız edeceksiniz !
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Son
Her şeyin bir mevsimi vardır.
Sayfa 192
Bir yerlere giden, hiçbir yere gitmeyen kalabalıklarla dolu otobanlar.
Rahat bırakılmamıza gerek yok. Aslında arada sırada rahatsız edilmemiz gerek. En son ne zaman gerçekten rahatsız oldun?
"Söylentileri duydum; dünya açlıktan kırılıyormuş ama bizim karnımız iyi doyuyor."
Sayfa 95·Kitabı okudu