⠀ོ Asıl mesele de bu işte. Zaman ne kadar geçerse geçsin, bazı konularda hiçbir şeyi değiştiremez.Elinden malını, mülkünü, varını yoğunu alsalar, bundan ölmezsin. Bunları yine edinebilirsin. Ama senin onurunu kırar , ruhunu öldürürlerse, işte buna çare yoktur.
⠀ོ Dürüst insanlardan bahsetmek yeterli değil midir ? Bunların bir azınlık olduğu gerçektir. Bundan da fazlası, her zaman azınlık kalacaklardır . Yine de bu azınlığa katılmanın büyük bir mücadele gerektirdiğini düşünüyorum . Dünya kötü bir durumda ve herbirimiz elimizden gelenin en iyisini yapmazsak daha da kötüsü olacaktır.