Psikolojiyle ilgilenen veya kendindeki bir takım sorunların derinlerine inmek isteyen insanların başlangıç kitabı olabilir. Okuduğum zaman psikiyatrinin nasıl bir meslek olduğuna dair gerçek fikri edinmiştim. Hikayelerde ve diğer hastalarda kendimi bulmuştum, empati kurmuştum. Şu anda psikolojiyle ilgili okuduğum başka kitaplarla da sorunların kökenini araştırıyorum. Ancak tabii ki derin bir kuyu bu ve o taşın sesini duyar mıyım duymaz mıyım emin değilim. Yine de ölene kadar kendimi anlamaya ve aramaya devam edeceğim.