Fatih

Fatih
@fatihhayan
Ben de istedim güzel şeyler, tabiat bana pek mi cimri davrandı ?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ah yarabbi, hayat bir türlü yakamı bırakmıyor, nereye gitsem peşimde!
"İyi" diye bir sözcüğün varsa, "kötü" gibi bir sözcüğe neden ihtiyaç duyarsın ki?
Körlük onlar için, basit bir karanlık içinde değil, parlak bir ışık içinde yaşamaktı.