Okumadan önce kitapta bu kadar güzel mesajlar olduğunu bilmiyordum. Monoton hayattan sıkılan, hayatı sorgulayan, kimse desteklemese de farklı yerlere gidip yeni şeyler keşfetmek isteyen küçük kara balığın hikayesi. Çocuk kitabı olarak gözükse de, daha çok büyüklerin okuması gerektiğini düşünüyorum.