DarkTornado13

black11
O akşamı hatırlıyorsun, değil mi? Resminin karşısında ağladığımı görerek, bundan onu bağışlamak istediğim anlamını çıkarma. Onu o zaman bile bağışlamadım. Ona değil yitirdiğim mutluluğa, boş hayallerime ağlıyordum.”
Reklam
black11
Tanrım! Onun yanında, ruhumun tek bir gücü kullanılmadan kalır mıydı hiç? Doğayı kapsayan o tılsımlı duygu yüreğimde serpilmiyor muydu onun yanındayken?
black11
İçinde çalkalanan denizin durulmasını bekliyor gibiydi.
black11
Ah, içim öylesine doluydu ki...Birbirimizi anlamadan ayrıldık. Şu dünyada insanların birbirini anlaması ne kadar zor...
Reklam