Neden ve nasıl böyle oluyor bilmiyorum ama tam unutmak üzere olduğum şeyleri aniden hatırlamak zor geliyor insana. Ne zaman başını yastığa koysa unuttuğunu sandığı her şey dörtbir yandan sarıyor insanı. Hiç aklında yokken bir şarkı duyuyorsun mesela ya da bir şiir belki de bir kelime, bir koku geliyor doluyor genzine, bir ses işitiyorsun onun sesine benziyor ve sonra unuttum dediğin bir şey eskisinden çok daha şiddetle gelipte yerleşiyor zihnine. Uyku felan yok, devamlı ve sadece düşünüp duruyorsun. Zihnim karmakarışık yani..