Fatmanurarslanceylan

Puan vermedi·254 syf.·
Beğendi
·
15 günde okudu
·
2018 14. kitabı
Doğan Cüceloğlu
8.8/10 · 10,3bin okunma
Reklam
%32 (55/167 syf.)·
Beğendi
Mehmed Uzun
9.2/10 · 4.620 okunma
İman etmek!
Küçüklüğümüzden itibaren Allaha dinine resulüne itaat etmek öğretildi.Peki ya iman bu ogretilerin neresindeydi? iman etmekten, nasıl iman edilir den niçin bahsedilmedi. ha afedersiniz evet imanın şartları diye başlayan 6 başlık var di mi. Tabikide iman o başlıkları sayarak olmuyor. Mesela Allahtan korkmayı öğrendik,neden korumalıyız?böyle duydukça biz ÂLLAHTAN UZAKLAŞTIK. Onu sevebilmekten ona iman etmekten uzaklaştık.ve nefis tabiki bizi ele geçirdi çünkü ALLAHTAN korktuk... Allahtan korkumuz nasıl olmalı ki .... Severek... sevelim ki iman edelim,sevelim ki onu üzmekten korkalım. İşte eğer bunlar öğretilseydi,belkide nefis bu kadar bizi esir alamazdı. (Evliya ve eşkıya kitabını okuduktan sonra hislerim... tabi daha çok şey var ama temeli bence budur)
6/10
·224 syf.·
3 günde okudu
·
2018 13. kitabı
Uğur Koşar
8/10 · 634 okunma