Nasıl da aşağılardım eskiden,
Yoldan çıkan zavallı kızları!
Nasıl da başkalarımn günahlarım
Anlatmak için yetmezdi dilim!
Nasıl da kara görünürdü bana ve karalardım daha da fazla
Yine de yetmezdi ne kadar karalasam da.
Kendimi kutsar ve böbürlenirken,
Günahkarın teki oldum şimdi ben!
Oysa -Günaha iten her şey beni,
Tanrım! Ne kadar iyi, ne kadar güzeldi!