Bu adamın ideolojik saplantıları ve aşırı dindarlığı bir yana sağlam bir felsefeci olduğunu düşünenlerdenim ayrıca salt felsefi şiir yazdığın da da başarılı olduğuna inanıyorum. Özellikle "Çile" şiiri harikadır, ha bir de "Muhasebe" harikadır, o ruh hallerindeki değişim ve dalgalanmaları şiirde en iyi yaşatan şairdir, şair-i azam ünvanını da zaten böyle almıştır.
Okunsa da olur okunmasa olur diyebileceğim bir kitap, biraz milliyetçilik kokuyor olması da beni biraz itmişti ilk başlarda. Ama bu adamın sağlam bir fizikçi ve matematikçi olduğu da aşikar.
Bye Bye TürkçeOktay Sinanoğlu · Bilim & Gönül Yayınevi · 20195,7bin okunma