biraz katı bilimsellik içerse de kitap bir ateist için yol haritası olabilir.. ben fazla bilimsel kalıplarla yazılan eserlerden hoşlanmıyorum ama sevenler için cazip olabilir...
Kitap felsefenin yoldaşlığını ve felsefenin sahte kurgulanmış ve yozlaşmış adalet düzeniyle savaşı konu ediniyor. Bu anlamda hapse düşen bir filozofun iç döküşleri harika betimlenmiş, yaşanmış bir olaya da dayanması cabası olmuş.
Kitap aydınlanmanın ve aklın sistematiğini teolojik açıdan ele alan bir eser. Bu anlamda hem ilahiyat hem de felsefe alanında okunası bir kitap diyebilirim...