Ferhat

Ferhat
@ferhatcky47
Yanı başımda kurulu bir çalar saat Tıkır tıkır işliyor ,her geçen saniye bir benden birde bizden kalanlardan geçiyor ...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnce uzun bir çizgi çizildi üstümden Dostlar meclisinde anılır oldu adın Ne kadar olmuş ki Gönül dağlarına sorulur hakkın Oturdum bir masa başına Soruyorum bir yanıbaşımdaki arkadaşa Gözleri parıl parıl yüzü bir nebze mahzun Gümüşservi hülyalar çizdim kalbime İnce uzun bir çizgi Kime doğru şahlanmış kalbin ,nerde dizgin Sana geldim yoksun ,bana gittim yoksun Bir de bize gittim üstü tozlanmış bir yumak Orta yere serilmiş birkaç damla kuru kırmızı kan Senden ,benden en kötüsüde bizden akmış Birkaç damla kuru kırmızı kan Çok mu geç oldu ,toparlan gidelim Senden ,benden hatta bizden Zaten kan damlamış ,kalp yara almış aşkımın gözlerinde Ne sen kaldın ne ben Biz mi ? Sonsuzluk deresinde aşkımızı arar olmuşuz Bir sen bak bir de ben Ben gözlerini ararım belki içinde kendimi bulurum diye ,sen bavulunu ararsın belki giderim diye ...
“Asla yağmur yağmayacak bu yerde gökkuşağı görme arzusuna kapıldı birden.”
Zarar verdiler; ziyan olduk... (Ünlü düşünür F.Ç)
Anlaşamasak bile birbirimizi dinlemeye istekli olmak.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Edebiyat