Bir şeyler söylemek istiyorum fakat,aklımda ölçüyor biçiyor tasarlıyor ama dilimle ikrar edemiyorum. Çünkü toplum içinde, topluluk karşısında bir şeyler diyememki. Topluluk karşısında hiç konuşamam ki ben. Hem belki konuşmaktansa konuşmamak en güzeli ha. Hayır hayır konuşmalıyım bir şeylerin yanlış olduğunu söylemeliyim. Evet evet söylemeliyim Nasıl?Nasıl yani artık çok mu geç... Evet çok geç. Çünkü söylenmesi gerekenler söylenmesi gerektiği yerde,söylenmesi gerektiği zamanda, söylenmesi gerekenlere söylenmeli. Söylemezsen sesi gür çıkanların söylediklerini uygulamak zorunda kalırsın. Hemde hiç istemesen de, hiç katılmasan da.