feride çelik

feride çelik
@ferricius
Olumlu, güzel, iyilikle düşünelim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen de çok iyi bilirsin ki fedakarlık olmazsa devrim de olmaz. Şairin dediği gibi, Sen yanmazsan Ben yanmazsam Nasıl çıkar karanlık aydınlığa?....
Yitirmiş tılsımını ilk sevmelerin, Yitirmiş öpücükleri, Payı yok, apansız inen akşamdan, Bir kadeh, bir cigara, dalıp gidene, Seni, anlatabilsem seni... Yokluğun, Cehennemin öbür adıdır Üşüyorum, kapama gözlerini...

feride çelik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
4 günde okudu
·
2020 10. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
7.3/10 · 1.728 okunma
Tanrı sevgisinin insanları neden birbirine karşı sorumlu kıldığını ve neden umudu olanlara bir erdem olarak sunduğunu anlıyorum. Her birini Tanrı'nın bir elçisi yapan umut sayesinde, bir insanı kurtarmak her insana görevdi. Kimsenin umutsuzluğa düşmeye hakkı yoktu, çünkü her insan kendisinden çok daha büyük bir varlığın yansımasıydı. Umutsuzluğa düşmek demek Tanrı' nın varlığını reddetmek demekti. Umut görevi şöyle dile getirilebilirdi :' Kendini çok mu önemli sanıyorsun sen! Senin umutsuzluğun ancak kendini beğenmişlik demektir! '