📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tanrı sevgisinin insanları neden birbirine karşı sorumlu kıldığını ve neden umudu olanlara bir erdem olarak sunduğunu anlıyorum. Her birini Tanrı'nın bir elçisi yapan umut sayesinde, bir insanı kurtarmak her insana görevdi. Kimsenin umutsuzluğa düşmeye hakkı yoktu, çünkü her insan kendisinden çok daha büyük bir varlığın yansımasıydı. Umutsuzluğa düşmek demek Tanrı' nın varlığını reddetmek demekti. Umut görevi şöyle dile getirilebilirdi :' Kendini çok mu önemli sanıyorsun sen! Senin umutsuzluğun ancak kendini beğenmişlik demektir! '