Recep Yigit

Recep Yigit
@ferzennde
gotin sar dibin
Halka umut vermek için bir düşman gereklidir. Biri yurtseverliğin alçakların son sığınağı olduğunu söylemişti: Ahlaksal ilkeleri olmayanlar genellikle bir bayrağa sarınırlar, soysuzlar da ırklarının saflığıyla övünürler.
Reklam
Lo Xwedêwo! bextê me çima no ye? ev şûrê me çima ko ye bûn çima zo ye? bûn an jî nebûn qey hoy e? Xwedê: -mirovno ho! ez yek im her tişt do min wext jî kirîye şev û ro bextê we xwarine lo dest pê bikin ji xwo ji xwo.
Kitabı okuyanlar zaten doğaları gereği Cumhuriyetçiyken ve diktatörü destekleyenler Tanrı'nın lütfu sayesinde genel seçim hakkı kazanan ama okuma yazması olmayan köylüler iken insan neden bir kitap yazar ve hapsi göze alırdı ki?
Kendi başına terk edilen insan, özgür olamayacak kadar kötüdür.