Dedim ya, zor bir insan değilimdir aslında. Ama öyle kolay kolay da açamıyorum içimi herkese. Sustuğumda elimi tut, konuştuğumda sabırla dinle beni. Ve böyle durumlarda bil ki anlatmayı sevdiğimden değil, anlaşılmaya olan özlemimdendir tüm bunlar. Ama olmuyorsa ya da olmayacaksa bunu karşıma geçip söyle bana. Sevmenin ve sevilmenin hakkım olduğuna inandığım kadar, onurlu bir vedaya da hakkım olduğuna inanlardanım. Olana şükreden, olmayana da, "Hayırlısı," diyerek yoluna gidebilen insanlardanım.
Senin anlayacağın, bir yanım delice sevmek isterken, yalnızlığın tüm sokaklarını da ezbere bilir diğer yanım. Yani beni varlığınla mutlu edip yokluğunla sınama. Var bildiğim insanların yokluğuna da ezelden alışkınım. Beni seveceksen işte böyle sev. Yarınlarımda olmayacaksan bugün de yanımda olma. Kalan ömrümde yol arkadaşım ol, mutluluğumda yüzümdeki tebessüm, acılarımda gözyaşım ol. Yeni bir hayal kırıklığı değil, ruhuma iyi gelecek insanların hâlâ var olduğunun bir kanıtı ol.
Herkes gibi olma, orası çok kalabalık. Sen bir başka ol.