Henüz hiç kimseyle konuşmamıştım. Kimsenin de beni fark ettiği yok gibiydi. Tek başıma kalmıştım. Ama yalnızlık duygusuna alışıktım ben. Çok zor gelmiyordu bu bana.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Neden hep ben acı çekiyor, zorlanıyor, suçlanıyor, ayıplanıyordum? Neden onları hiç memnun edemiyordum? Birisinin sevgisini kazanmaya çalışmak neden hep boşunaydı?"