fidan

fidan
@fidancftc
Hiçbir yere taşmıyorum, kendime sızıyorum yalnız.
Cemal Süreya
Ölüyorum tanrım Bu da oldu işte. Her ölüm erken ölümdür Biliyorum tanrım. Ama, ayrıca, aldığın şu hayat Fena değildir... Üstü kalsın...
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar. -Stefan Zweig
Edebiyat

fidan

, bir kitap okudu
10/10
·80 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 25 Nisan 2018 14:34
·
2018 27. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma

fidan

, bir kitap okudu
10/10
·208 syf.·
Beğendi
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 27 Temmuz 2017 13:56
·
2017 3. kitabı
Jill Parker
8.3/10 · 40 okunma
Yaşama Hırsı
Demek,yaşam buydu ha? Boş ve geçici bir şey...Acılı olan yaşamdı yalnızca. Ölumde acı macı yoktu. Ölmek,uyumaktı. Duraklama,dinleme demekti ölüm. Öyleyse ne diye boyun eğmiyordu sanki ölüme?
Sayfa 58 - Araf Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat