Alıntı yapmaktan, alt çizmekten kitaba bağlanmaktan okuması uzun süren ama benim hayatımda çok büyük yer edinen bir kitap. Başucu kitabım oldu diyebilirim
Tekrar tekrar okudum. Küçük yaşta olduğum için anlamam uzun sürdü lakin bana çok kattı diyebilirim. Yaşıma ağır gelse de anlamam uzun sürse bile bir kez daha elime verseler bir kez daha okurum.
Bu roman, yazarın bir otobiyografik romanıdır. Roman, yazarın küçük yaşta geçirdiği bir hastalık ve bundan kurtulma çabası içinde gidip gelirken aşkı da anlatıyor. Çok sürükleyici bir kitap, bir günde bitirdim.