İnkar, insanın başa çıkma mekanizmasının önemli bir kısmını oluşturur.O olmasaydı her sabah hangi şekilde öleceğimizi düşünerek dehşet içinde uyanırdık.Bunu yapmak yerine zihinlerimiz, işe vaktinde yetişmek veya vergilerimizi ödemek gibi başaçıkabileceğimiz bir stresle meşgul olarak, varoluş korkularımızı perdeler.
Ben kötü bir insan değildim.Ne aksi bir adamım, ne de uysal biriyim, ne de namuslu ne onurlu biriyim, ne de bir kahramanım, ne de bir korkak. Ben hiçbirley olamadım.