“…ailemizin üyeleri hayatımızın her suretinin bir parçası. Tanıdıklarımız da var. Ve arkadaşlarımız. Sonra bizi her zaman büyük bir güçle çekip sürükleyen "dünya" var. Tüm bunları düşününce, kendi karakterimize sadık kalmak kolay değil….”
“…Doğru umut ve doğru arzulara sahip olmadığımız için azarlanıyoruz, peki ama doğru idealin peşinden koşsak, bu insanlar bize destek olup rehberlik edecekler mi acaba?”
Artık kendine bile dürüst olamayan biri o. Boşuna çabalamayın, söyleyemez. Kendine bile konuşamaz o. Kendiyle bile oturamaz. Kendisine katlanamaz. Görünenin aksine kendini sevmez o, yaşamayı sevmez ve yaşamak istemez. Dürüst olabilseydi eğer öldürürdü belki kendini.