Evet gayet güzel ve ön yargıları kırdıracak bir kitaptı. Livaneli’nin güzel üslubu ile doktorun anılarını okuduğumuz sürgün yıllarındaki hayatıyla ikinci abdülhamit’in romanıydı. Ama ben bu kitabı Abdülhamit’i tanımadan okumayım diye Sultan 2. Abdülhamit’i detaylıca araştırdım🥲 hiç gerek yokmuş keşke okuduktan sonra araştırsaydım diye iç geçirdim ama geç kalmıştım. daha sonra öğrendiğim bilgileri yeniden okurken sıkıldım. O yüzden bıraktım