İlker

Okuyorum, ama aklım hep meçhul kimliğimde..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
düşündüm....
Bütün insanların, herkesin, hatta o an yeni doğanların bile kötü olduğunu düşündü...
bu sonsuz bir kitaptır ve sen kısa bir yaprağını okuyan..
Düşmüş olduğumu ve daha fazla düşemeyeceğimi bilmek rahatlatıcıydı.