betül

"Yaraladığın insanlardan tüm içtenliğinle özür dile. Kanatlarını boş yere kopardığın kelebekten de bilmeyerek üzerine basıp geçtiğin böceklerden de."
Sayfa 241·Kitabı okudu
Reklam
İnsanlar uzaktayken elden bir şey gelmez deyip trajediye gözlerini kapatırlar ancak korktuklarını bahane ederek yanlarında olan olaylara da yaklaşmazlar. İnsanların geneli hisseder ama harekete geçmezler. Acıyı paylaştıklarını söylerler ama hızlıca unutuverirler.
Sayfa 240·Kitabı okudu
"Ben var ya... İnsanlar, hakkımda nasıl düşünüyorlarsa öyle yaşamaya çalışıyorum. Aslında hayatta anladığım tek iş de bu zaten."
Sayfa 209·Kitabı okudu

betül

, bir kitap okudu
1/10
·72 syf.·
2021 29. kitabı
Stefan Zweig
7.1/10 · 37bin okunma

betül

, bir kitap okudu
5/10
·68 syf.·
Beğendi
·
2021 28. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma