betül

Kulağımı dayıyorum. Saatin yüreğini dinliyorum. Durmuş. Evet. Ben ölümü beklerken, o ölmüş demek! Ölebilen tek şey bu. Zaman.
Sayfa 283·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Uzağa bakmak iyi değilmiş, uzağa baka baka aklını oynatanlar varmış lan,"
Sayfa 23
"Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur, ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır."
Sayfa 255·Kitabı okudu
Zaten muhitimden uzak duruşumun, vahşiliğimin bir sebebi de kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları muhitimde bulamayışım değil miydi?
İnsan son sayfasına kadar ne olacağı bilinmeyen bir roman gibidir. Başka türlü olsaydı okunmaya değmezdi.