14 yaşından itibaren 9 yıl esir tutulmuş bir genç kız, bir kiralık katil ve suç dosyası kabarık birkaç zengin adam arasında geçen bir hikaye. Biraz romantik unsurlar biraz aksiyon unsurları içeren çerezlik bir roman. Kitap hakkında çok güzel şeyler duyduğum için beklentim çok yüksekti kitaba başlarken. Belki bu sebepten başlarda pek sarmadı kitap ama kolay okunur olduğu için bir bölüm daha bir bölüm daha diye diye nerdeyse yarısına geldim kitabın. Yarısından sonra heyecan tırmandı ve sonunu nasıl getirdim hatırlamıyorum. Dolu kitaplardan sıkıldıkça okunabilir bir kitap. Kitabın sonu, okuru ikinci kitabı okumaya fazlasıyla teşvik ediyor. Araya bir iki kitap koyup ikincisine geçeceğim.