Alıştım mı yokluğuna?
Vaz mı geçiyorum, varlığından?
Tedirginim aslında,
Ya başkasını seversem?
İnan o zaman seni hayatım boyunca
Affetmem...
Özdemir Asaf
-Onlar daha çocuk. Çocuğun nesini tanıyacaksınız? Sen ona yol göstereceksin ki adam olsun. Ama düşünüyorum da, ben yirmi yaşındayken koca bir adamdım. Kendime ait bir dünyam olmuştu çoktan.
+Ama sizin oğlunuzun belki de hala kendine ait bir dünyası olamadı. Bu cümlenin devamını isterseniz ben değil siz getirin.
-Olamadı çünkü izin vermedim.