cel Ylmz
Takip Et
cel Ylmz
@ftmgl_cln
Okur
Takipleşmiyorum . Sadece kitaplarımı not etmek , alıntılar yazıp, beğenmek için kullanıyorum.
44 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
71
Kitap
3
Takip edilen
28
Takipçi
0
İnceleme
370
Alıntı
0
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
bdilan
@geyikligeceyihepbilmelisiniz
·
Hahahah erkeklerin güzel kadın karşısında o dimdik duruşu :D
Onu gördüğüm andan itibaren dinimi değiştirmiştim.
Sayfa 57 - Kaknüs Yayınları
İtiraflar 1. Cilt
Jean-Jacques Rousseau
Ömer isimli okura yanıt verildi
cel Ylmz
Ömer
dileğiniz için çok sağolun ama hayatımda başkalarının eğilmesini istemediğim gibi kendime herhangi bir konuya veya kişiye tapıp eğilmiyorum. Her şeyin abartısı köleliktir. İnsanın benliğini, kişiliğini koruması önemli :)) iyi günler
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
bdilan
@geyikligeceyihepbilmelisiniz
·
Hahahah erkeklerin güzel kadın karşısında o dimdik duruşu :D
Onu gördüğüm andan itibaren dinimi değiştirmiştim.
Sayfa 57 - Kaknüs Yayınları
İtiraflar 1. Cilt
Jean-Jacques Rousseau
Ömer isimli okura yanıt verildi
cel Ylmz
https://1000kitap.com/Benibisaal beyfendi konu fahişe değil iki tarafta kendine uygun olanı yapıyor kısaca ne erkek için ne de kadın için yargılama yapılabilir. Yorumunuzda fahişe, paraya koşan kadın demişsiniz ama fahişeye para bayan yine bir erkek. Erkeğin parayı veren taraf olması onu üstün veya farklı yapmaz sonuçta kendisine gelen kadınları Nur yüzleri için kabul etmiyorlardır herhalde. Kısaca herk iki taraf çıkarları uğuruna yaşıyor, ki önceki yorumumda anlatılmak istenen de buydu 🙂 Ayrıca hatırladığım kadarıyla etiketi size yapmamıştım. Galiba yorumda size hatırlatan bir olay olmuş ki kızmışsınız hemen aile bireylerini sokmuşsunuz. Cevaplarınızla ilgilenmiyorum sonuçta hayatımızda eğitimsiz tartışmayı bilmeyen kişiler her zaman karşımıza çıkacaktır. Not olarak: babam SADECE PARA için eğilip her şeyi kabul etseydi sizinle aynı fikirde olurdum. Lakin mesleğini öz veriyle yapıp ve hakkını almak ayrı şeyler
bdilan
@geyikligeceyihepbilmelisiniz
·
Hahahah erkeklerin güzel kadın karşısında o dimdik duruşu :D
Onu gördüğüm andan itibaren dinimi değiştirmiştim.
Sayfa 57 - Kaknüs Yayınları
İtiraflar 1. Cilt
Jean-Jacques Rousseau
Ömer isimli okura yanıt verildi
cel Ylmz
O da deseymiş ya Dünyada kaç milyon erkek günde 8 saat 365 gün boyunca her gün para için eğiliyor hiç ses çıkarmadan, bu kişilerin göğüslerini kabartarak burunlarını dikmelerinin sebebi yine para için eğilen kadınlara sahip olmaya çalışmalarından mı geliyor yoksa oldukları acınası durumdan haberdar olmamalarından mı ?
Takip Önerileri
Oğuz Aktürk
@distopikokur
·
Bu Kitap İçin Yazdığım İncelemeyi Okumayı Unutmayın
Regl olmak utanılacak bir şey değildir. Doğal ve normaldir regl olmak, kadınlar regl olmasaydı insan türü var olmazdı.
Sayfa 79 - Doğan Kitap
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Feminist Manifesto
Chimamanda Ngozi Adichie
Tahir isimli okura yanıt verildi
cel Ylmz
@T_571 açıkçası siz kendiniz ve çevreniz için konuşuyorsunuz evet çok fazla görmüyoruz aynı zamanda benim çevremde de çok yok bu gibi sığ düşünceler ama bu çağda belli ailelerde ve bölgelerde hala mevcut. İnsanları kızdıran noktalardan biri bu dönemde bile devam etmesi. Mağdur edebiyatı yapmamız için bir neden yok. Sosyal medyaya girerseniz hamile kadınların karınlarını göstermesine bile tepki gösteren kadınlar bile göreceksiniz. Hayat çevremizden ibaret değil.
Oğuz Aktürk
@distopikokur
·
Bu Kitap İçin Yazdığım İncelemeyi Okumayı Unutmayın
Regl olmak utanılacak bir şey değildir. Doğal ve normaldir regl olmak, kadınlar regl olmasaydı insan türü var olmazdı.
Sayfa 79 - Doğan Kitap
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Feminist Manifesto
Chimamanda Ngozi Adichie
Tahir isimli okura yanıt verildi
cel Ylmz
Nereye gittim sorusunda tuvalet cevabını verince kimse aaaa ayıp deme böyle demiyor ama. Ayrıca tuvalet peçetesini satın alırken ajanmış gibi gizli gizli inceleyip alıp siyah poşetlere sarma gereği duymuyoruz. Anlatılmak istenen konu bu. Dillendirme ihtiyacının olmasının sebebi “ ayıp, kötü “ olarak bakılması
İleri