"İçinizden geçenleri gizleseniz de açığa vursanız da Allah bilir"
Allah bizleri yaptıklarımızdan, amellerimizden, düşüncelerimizden hesaba çekecek. Dönüş O'nadır. Bizler bu düşünceyi her daim aklımızda tutup ona göre yaşamalıyız. Allah için, Allah'ın koyduğu kurallara göre çünkü dönüş O'nadır. Kitapta teslimiyet, Allah'a iman, kulun Allah'a sorumluluğu ve hac gibi belli konular etrafında ayetlerle açıklanmış paragraflar bulunmakta. Ayetlerin genel teması, verilmek istenen mesaj ve günlük hayattaki karşılığı en basit şekilde ifadelendirilmiş. Kitap zaten Elmalılı Hamdi Yazır'ın tefsirinin Fatma Bayram hocamızın yorumlayışıyla ilgili notlarından oluşmasıyla oluşturulmuş. İnsanın sorumluluk alanları güzel bir şekilde işlenmiş. Kulluğa dair çok güzel bakış açılarını bulabiliyorsunuz kitap boyunca. Tavsiye edeceğim bir kitap. Zaten Fatma Bayram hocayı dinleyenler bilirler onun ne kadar güzel bir üslup ve çıkarımlara sahip olduğunu, kitapta da sohbetlerindeki o hoş üslubu devam ettirmiş. Okuyunuz, okutunuz efenim