Avrupa'nın nüfusunun büyük bir bölümünün yok olmasına sebep olan bir salgın... İnsanların ölümü, bitkilerin,hayvanların, doğanın ve daha bir sürü şeyin ölümüyle uygarlığın geriye gitmesini anlatan muhteşem bir kitap olmuş. Kısa ve öz ama etkileyiciydi... Okunması gereken bir kitap, tavsiye ederim..
Kızıl VebaJack London · Türkiye İş Bankası kültür Yayınları · 202447,8bin okunma
Bir çırpıda okuduğum bir kitap oldu. Basit bir dili vardı ama düşündürücüydü. Mesela duygularımız, düşüncelerimiz ve hareketlerimiz hep stabil olsa dünya nasıl bir yer olabilirdi sorusu eşlik etti kitap boyunca zihnimde... Severek okudum, öneririm