Peyami Safa kullandığı üsluba hayran olduğum bir yazar. Kelime seçimi, kelimelerin doğru yerlerde kullanılışı ile şahane bir dil zevki yaşatıyor insana. Sözde Kızlar aslında konu itibariyle ütopik bir konuya sahip olmasa da eleştirilen noktalar açısından Türkiye'nin geçiş döneminde özellikle gençlerin sürüklendiği felaket üzerine yazılmış güzel bir roman olmuş. Okunmaya değer her şeyden evvel Peyami Safa uslubu olduğu için okunmaya değer.. Okuyunuz derim efenim
"Yaşadığımız hayat Allah'ı hatırlamanın zor olmadığı bir yerdi.Gayet doğal olarak yaptığın bir şeydi.Hiç çaba sarf etmene gerek yok.Orada hayat zaten Zikrullahtır..."