Bana hep bir karar almak için öfkenin geçmesini beklemek gerektiğini söylerdin. Gördüğün gibi bu mektubu yazarken öyle yapmıyorum. Çünkü canım istemiyor. Tavsiyelerin de sende kalsın. İyileri de dahil. Bazen insan hata yapmak ister.
Şu an pek formunuzda olmadığınızı biliyorum. Ama her şey geçecek, çok yakında daha iyi olacaksınız. Bu ruh haliniz için de geçerli. O yüzden güçlü olun, üzerinize düşeni yapın ve camlardan atlamamaya çalışın.