“Kafatasımın çok inceldiğini hissediyorum. Yürürken çok dikkat ediyorum: bir yere çarparsam sanki dağılacak. Camdan bir kafanın içinde ağır bir beyin: başımı taşıyamıyorum.”
En sevdiğim yazar, Sabahattin Ali. Ayrıca Sabahattin Ali'nin kitaplarından en sevdiğim bu kitap. Mükemmel, duygularımızı anlatan bir kitap olduğunu, sonuna kadar ve çok kez okumak isteyeceğini söyleyebilirim.