doktor

doktor
@furkanozzde
merhağba
İnsan sonsuza kadar Amonk koşusu yapamaz.. eninde sonunda tükenir ve yıkılır
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Şeytandan kurtulmanın tek yolu şeytana uymaktır. Karşı gelindi mi ruh kendi kendine yasakladığı şeyin özlemiyle hasta düşer; kendi ürkünç yasalarının korkunçlaştırdığı ve yasallıktan çıkardığı şeye karşı duyduğu arzuyla marazileşir.”
senı sevıyorum·Kitabı okudu
Alıntı
“İyi etki diye bir şey yoktur, Bay Gray. Etki denen şey tümüyle ahlaka aykırıdır, yani bilimsel yönden ahlakdışıdır.” “Neden?” “Çünkü bir insanı etkilemek ona kendi ruhunu vermesi demektir. Bu insan kendi doğal düşünceleriyle düşünemez artık, kendi doğal ihtiraslarıyla yanmaz. Erdemleri sahici değildir. Günahları –günah diye bir şey varsa eğer– ödünçtür. Bu insan başka birinin müziğinin bir yansıması olup çıkar, kendisi için yazılmamış bir rolde oynayan bir aktör.”
Sayfa 26 - lord henry afyonludur babıl ıse konyalı bu kadar·Kitabı okudu
Onlar bana neler olduğunu anlayamıyorlar ve ben de onlara anlatamıyorum.
Alıntı
Nede olsa insan her zaman biraz suçludur
Alıntı