Siyah Beyaz İnsan

Siyah Beyaz İnsan
@furkantufan
Günler ağır, günler ölüm haberleriyle geliyor. En güzel dünyaları yaktık ellerimizle.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben bu düzene ayak uyduramıyorum. Bu yüzyıl, kusma hissi uyandırıyor. İnsanlık öldü, tabutunu taşıyacak kimse bulunamıyor.
Düşlemeyi bıraktım, bağırmayı da… Ağlamayı da bıraktım, sigarayı bırakamadım. Okumayı bıraktım, düşünmeyi bırakamadım. Uyumayı unuttum, yıkanmayı, kedilerimi sevmeyi, yemek yemeyi de… Hoşça kal diyememiştim ya sana, Hoşça kal...
Ne diyeyim, dilerim ihtiyacı olan birilerine gidiyordur, bizden çaldıkları umut.
Sonra oturup hüngür hüngür ağlasam, boş geçirdiğim, bağırmadığım, sustuğum günlere. Sait Faik Abasıyanık