Muhteşem bir yapıt. Çok fazla kitap okudum ama gerçek anlamıyla böylesine hayaran kaldığım başka kitap hatırlamıyorum. Serenad'ı okuyalı 1 sene oldu fakat daha yeni bitirmişim gibi içeriği zihnimde taze. Nadia ve Profösor Wagner'ın aşk hikayelerini anlatan kısım beni çok heyecanlandırmıştı. Okudukça daha da kaptırıyordum. Şiddetle tavsiye ediyorum. Sadece Nadia'nın mektubunu okumanızı bile isteyebilirim. Hep söyledim ve bu denli iddia edeceğim okuduğum ve okuyacağım en güzel kitap oldu benim için. Tabiii, gözyaşlarınıza asla hâkim olamazsınız.
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,2bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖