Fevziye Öner

Fevziye Öner
@fvzyeoner
okuyorum
Dokuz Eylül Üniversitesi
Manisa
2002
25 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Fevziye Öner

, bir kitap okudu
8/10
·68 syf.·
2021 1. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geceleri ne de gümüşsü bir ses verir sevenlerin dilleri, En yumuşak müziktir dinleyen kulaklara .
Tüm göklerin en güzel yıldızlarından ikisi, Yalvarıyorlar onun gözlerine işleri olduğundan: Biz dönünceye dek, siz parıldayın diye. Gözleri gökte olsaydı, yıldızlar da onun yüzünde; Utandırırdı yıldızları yanaklarının parlaklığı, Gün ışığının kandili utandırdığı gibi tıpkı.
JULIET Biliyorsun, gecenin maskesi var yüzümde, Olmasaydı eğer, duyduğun için demin söylediklerimi Nasıl kızardığını görürdün yanaklarımın. Çok isterdim ah bir güzel uyup göreneklere Demin söylediklerimin tümünü inkâr etneyi! Ama uğurlar olsun görgü kurallarına.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Ah, uzaktan nazik görünen aşk Nasıl da acımasız ve kaba denendiğinde!
Sayfa 11·Kitabı okudu