"𝖦ü𝗇𝗅𝖾𝗋𝖽𝖾𝗇 𝗌𝗈𝗇𝗋𝖺 𝖻𝗂𝗋 𝗀ü𝗇, Ş𝖺𝗒𝖾𝗍 𝗌𝖾𝗌𝗂𝗆𝗂 𝖿𝖺𝗋𝗄𝖾𝖽𝖾𝗆𝖾𝗓𝗌𝖾𝗇, 𝖱ü𝗓𝗀â𝗋𝗅𝖺𝗋ı𝗇, 𝗇𝖾𝗁𝗂𝗋𝗅𝖾𝗋𝗂𝗇, 𝗄𝗎ş𝗅𝖺𝗋ı𝗇 𝗌𝖾𝗌𝗂𝗇𝖽𝖾𝗇, 𝖡𝗂𝗅 𝗄𝗂 ö𝗅𝗆üşü𝗆. 𝖥𝖺𝗄𝖺𝗍 𝗒𝗂𝗇𝖾 ü𝗓ü𝗅𝗆𝖾, 𝗆ü𝗌𝗍𝖾𝗋𝗂𝗁 𝗈𝗅; 𝖪𝖺𝖻𝗂𝗋𝖽𝖾 𝖻ö𝖼𝖾𝗄𝗅𝖾𝗋𝖾 𝖾𝗓𝖻𝖾𝗋𝗅𝖾𝗍𝗂𝗋𝗂𝗆 𝗀ü𝗓𝖾𝗅𝗅𝗂ğ𝗂𝗇𝗂. 𝖵𝖾 𝗇𝖾𝖽𝖾𝗇 𝗌𝗈𝗇𝗋𝖺 𝖳𝖾𝗄𝗋𝖺𝗋 𝖽𝗎𝗒𝖽𝗎ğ𝗎𝗇 𝗀ü𝗇 𝗌𝖾𝗌𝗂𝗆𝗂 𝗀ö𝗄 𝗄𝗎𝖻𝖻𝖾𝖽𝖾. 𝖧𝖺𝗍ı𝗋𝗅𝖺 𝗄𝗂 𝗆𝖺𝗁ş𝖾𝗋 𝗀ü𝗇ü𝖽ü𝗋, 𝖮𝗋𝗍𝖺𝗅ığ𝖺 𝖽üş𝗆üşü𝗆 𝗌𝖾𝗇𝗂 𝖺𝗋ı𝗒𝗈𝗋𝗎𝗆." 𝖢𝖺𝗁𝗂𝗍 𝖲ı𝗍𝗄ı 𝖳𝖺𝗋𝖺𝗇𝖼ı
Şiir
"anlaşılmama hissi mi, yoksa yanlış anlaşılma hissi mi daha beterdi."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüksekten düşmek, Ayakların yerden kesilmesi Ya da aşık olmak. Veya birine güvenmek. Bana kalırsa hepsi aynı şeydi.
"...Son zamanlarda herkes çok can sıkıcı olmaya başlamıştı. Gerekmediği sürece herhangi gibi bir insanı görmek de tek kelime konuşmak da istemiyordum. Ancak herkes benimle konuşmaya pek hevesliydi.Ne olurdu birkaç gün beni sadece kitaplarımın arasında bıraksalar?.."
Sayfa 422
"Her zaman biraz kusur iyidir."
Sayfa 215·Kitabı okudu
"Ona yaralı bir kuş gibi davranmayı bıraktığınız zaman uçmaya başlar."
Sayfa 303·Kitabı okudu