"...Son zamanlarda herkes çok can sıkıcı olmaya başlamıştı. Gerekmediği sürece herhangi gibi bir insanı görmek de tek kelime konuşmak da istemiyordum. Ancak herkes benimle konuşmaya pek hevesliydi.Ne olurdu birkaç gün beni sadece kitaplarımın arasında bıraksalar?.."