Bi beklediğiniz varsa genellikle gelmez. Beklemek çünkü bi olmazı oldurmayı umanların saflığıdır. Gelecekler zaten kalbinizi yormadan gelir. Bekletmek gelmeyeceklerin işidir. Bu yüzden en çok gelmeyecek olanlar beklenir.
Yalnızlığımın çevremde konuşacak arkadaşım olup olmamasıyla ilgili olduğunu sanırdım; çevremde bir sürü insan varken iliklerime kadar yalnız hissettiğimi görünceye dek.