Çok yorucu ve sürekli yolda geçen bir yıldı ve şimdi dönüp bakınca ben hiç güzel kitap okumamışım diyorum. Yeni yılda hedef koymayı bırakıp sadece düzenli okumaya odaklanmak istiyorum. Çünkü bir sayı belirlemek, asla yapamayacağımın ön gösterimi gibi oluyor.
Yine de son günleriyle güzel bir yıldı ☃️☃️☃️
Bir buluşmadan sonra kendime o insanı tekrar görmek isteyip istemediğimi sormadım, çünkü benden beni bir daha arayacak kadar hoşlanıp hoşlanmadığına kafa patlatırdım. Bunca zamandır olması gerekenin tersini yapıyormuşum.
Duygusal açıdan acı verici bir olay yaşayıp, kendimizi bunun bizim hatamız olduğuna inandırdığımızda, aslında durumun kontrolümüz altında olduğuna inanıyoruz demektir. Biz değişirsek acıda son bulacaktır.